Sunday, April 22, 2007

انتى ماما ....وانت بابا

اولا وقبل ما ادخل في الموضوع عاوز اقول حاجة ان محدش يفهم او يظن من الكلام اللى حقوله ده انى انسان جاحد ومش بقدر الناس اللى ليها افضال عليا
ولكن بالعكس ولكن يمكن انا عملت الموضوع ده املا في مستوي ومستقبل احسن للى حييجو بعدنا



اول موضوعنا احب اطرح سؤال
مين فينا عاوز يكون أب أو أم ؟؟؟؟؟
اكيد طبعا 99 % مننا عاوز يكون اب أو أم

طب اسأل سؤال تاني
ليه عاوز تكون أب أو عاوزة تكونى أم ؟
من هنا بقى حنبتدي الاختلاف
وحتطلع اجابات كتييييييييرة اوي
انا حسيب كل واحد يدخل يقرا الموضوع يقول الاجابة عن السؤال ده بكل صراحة
وانا دلوقتي حججاوب عن السؤال ده بفكري وانا الوقت والمرحلة دي من عمري ( جايز تتغير بعد كده ) مين عارف

انا عاوز اكون اب عشان اطلع اولادي ناس مفيدة ده باختصار
مفيدة لدينها - لنفسها - ليا -لبلدها
لو انا حاسس انى مش حعمل كده يبقى بلاش ولاد من الأول
طيب نيجي دلوقتي لحاجة مهمة عاوز اتكلم فيها بصراحة والموضوع ده ممكن ياخد كزا جزء
احنا اتربينا ازاي ؟؟؟؟
لو انا حجاوب على السؤال ده وكالعادة كلكو حتجاوبو عليه برده - ده واجب منزلي
اجاوب انا بقى
بس في الجزء اللى جاي


1 comment:

Anonymous said...

السلام عليكم
اكيد انا نفسى اكون ام جدا بس بصراحه مش اى ام والسلام نفسى بجد اكون ام صالحه واربى اولادى اللى حيكونو مميزين ان شاء الله
واجابتا على سؤالك انا نفسى اكون ام علشان اولا دى فطره ربنا خلقها فيا ثانيا:لانى بصراحه ومن غير تريقه نفسى بجد ولادى واصحبهم هم اللى يغيرو مستقبل العالم كلو للاحسن ممكن يكون حلم بس بالنسبالى حقيقه ان شاء الله
وزى ما قولتلكو انا نفسى اولادى يكونو مميزين مش معنى كده انو لازم يطلع دكتور او مهندس
لا بالعكس فى ناس كتير فى طب وهندسه وما بيحبوش مجالهم علشان كده مش حيبدعو فيه انا نفسى اولادى يكونو مميزين فى مجالهم ويبدعو فيه مهما كان المجال بس اكيد ما يكنش حيغضب ربنا
ادعولى بس