Sunday, April 8, 2007

ليه كده بس

حاجة تغيظ الصراحة
اول مرة تحصل للأهلي من فترة كبيرة اوي انه يكون متقدم بهدفين وييجي فيه هدفين في 10 دقايق !!!!!!!
ليه كده بس؟؟؟
المباراة كانت حلوة وماشبة تمام وزي متمنيت ان الأهلي يلعب للفوز وبطريقة هجومية وده فعلا اللى كان حاصل




في بداية الشوط الأول ولحد الهدف الأول الاهلي ضيع حوالى 3 فرص مؤكدة
ومع بداية الشوط التاني قلنا خلاص المتش في جيبنا بعد هدف فلافيو
طيب ايه اللى حصل ؟؟؟؟
في رأيي التغييرات العجيبة اللى لا خلتنا لا ندافع ولا نهاجم
ليه تطلع عماد وتنزل حسام عاشوور ؟؟؟؟ اكيد عشان تقفل ورا
طب وليه الدفاع مكنش مظيوط بعد التغير !!!!!
طب وليه نزلت اسامه حسني ؟؟؟ عشان تهاجم ؟؟؟؟
طب مكان عندك عماد وكمان الهجوم متظبطش
انا الصراحة كنت متوقع اي هدف لصن داونز ييجي في أي وقت
لكن مكنتش متوقع انهم يبقو اتنين

على كل حال النتيجة تعتبر حلوة ولسه الفرص كتيرة
ولكن المشكلة اللى مخليانا متدايقين هيا سير المباراة وشكلها

والهدف الثاني - على ما افتكر - كانت غلطة مستفزة من طارق السعيد اللى كان بيتمشي بعد ما الكورة اتخطفت منه وكمان محدش مغطي مع اللى جاب الهدف والصراحة لا يسأل الحضري عن الهدفين

على العموم مش مشكلة وطلعنا بأقل الخسائر وتتعوض في القاهرة
مع العلم برده ان الفرقة مش سهلة اوي زي محنا فاكرين
والى لقاء في متشات الدوري

أهـــداف الأهــلي


تحميل الهدف الثـاني

أهـــداف صن داونز


تحميل الهدف الأول
http://www.yallakora.com/goals/dsl/Oscar-Sun-Ahly-01.WMV
تحميل الهدف الثاني
http://www.yallakora.com/goals/dsl/Sun2-Ahly-Sun-02.WMV
الأهداف مقدمة من موقع يلا كورة

1 comment:

Anonymous said...

السلام عليكم
انا اتفرجت على الماتش النهرده وكان عندى تعليق حبيت اقولو(بس على فكره يا جماعه انا ماليش والله فى الكوره ولا حتى اعرف يعنى ايه تسلل)بس انا بيلفت نظرى حاجه
ليه دايما عامتا لما الفريق المصرى يجيب جون بينام عليه وبيضيع على نفسو فرص كتير ويقول لا ما خلاص انا ضمنت الماتش
يمكن ده علشان ماعندهمش حافز يخليهم يواصلو بنفس الهمه والنشاط لاخر الماتش
ده عيب فينا وياريت يتغير مش فى اللعب بس ولكن فى حيتنا كلها