Friday, June 29, 2007

وقت الجد ...... اتقطعتوا بجد













ها يا معلمين

ها يا اسمعلاوية

فين ؟ فين الدراويش واللعب الجميل واللعب الظريف

ولا انتو فالحين في الدوري وبس ؟

وفالحين لما نكون ناقصين او نكون مجهدين ؟؟؟؟

ملعبتوش امبارح ليه ؟ ولا كنتو مفكرين انه لسه في متش عودة ؟؟؟؟

على العموم انا زعلان

اه بجد زعلان لاننا كسبنا 2 بس وشايف ان لعيبة الأهلي كانوا بيتدلعو

متش زي ده كان المفروض على الأقل يخلص 4

لكن حظكو بقى

بس قطعناهم يا معلم وده اهم متش من التلات متشات اللى لعيبناهم فيهم

الأهلي كان بيلعب كويس والصراحة انا منتبهتش لخطة اللعب والكلام ده

لانى كنت متنرفز من اللعيبة وعاوزهم يطحنوا الاسماعيلي وميطلعوش من ال 18 بتاعتهم وكان ممكن ده يحصل

يلا مش مشكلة تتعوض

اما بالنسبة لأمير ( اللى راح يشرب كوباية شاي مع الحضري في وسط المتش ) انا محستش بيه امبارح على عكس اخر متش في الدوري

اللى اانا قريت كاريكاتير في الأخبار بيقول ان الاسماعيلي فاز على امير عبد الحميد 1- 0 وده بيوضح ان امير الوحيد اللى كان بيلعب في المتش ده

على العموم فوز مستحق جدا للأهلي وبالنسبة لضربة الجزاء انا شايف انها مش صحيحة

ولكن كان لينا ضربة تانية صحيحة لعماد برده لما جون الاسماعيلي كعبله

لكن دي مع دي وخالصين كده


الدور على الحلوين حبايبنا الطعمين

وان شاء الله حنفوووووووز يا توتاااااا

الاستطلاع لحد دلقوتي 60 % الأهلى و 40 للزمالك

ومحدش عطي صوت واحد للاسماعيلي وده شيء طبيعي

ان شاء الله يوم 2-7 نلتقي ونحتفل بالكاس الحمراء للعاام التاني على التوالي

سلاااااااااااام




No comments: