Wednesday, February 14, 2007

هل حقا كانت تحبني 3 ؟؟؟

جاء يوم جديد ومعه تحدي جديد فبعد فترة من التردد والخوف والقلق من ان اكلمها وان تسنح لي الفرصة لعمل ذلك جاءت الفرصة اخيرا
كنا في سكشن للرسم ودعوني اولا اوصف لكم القاعة التى بها السكشن
كانت عبارة عن صفين طويلين بكل منهما مكان لطاولتين
وكنت على الصف الشمال وهي اليمين
ولكننى لمحت انها واقفة لوحدها تضع ادواتها على الطاولة وتجهزها لبدء ساعة ونصف من الرسم وكانت ( بتشب) عشان تطول الطاولة لانها كانت قصيرة بعض الشئ
قلت في نفسي لقد جحانت اللحظة اللى انتظرتها عدة اسابيع ولا بد ان لا تفوت منك
ولاول مرة في حياتي اتشجع واتجرأ على مثل هذه الخطوة ولملمت ادواتي سريعا وذهبت اليها
وتكلمت معها لاول مرة
انا : صباح الخير
هي : صباح النور
أنا ( محاولا ان اخفي ارتباكي ) : هوا المكان اللى جنبك فاضي
لمدة ثانيتين مروا كانهم سنتين انتظرت جوابها
هي : ايوه فاضي
هفففففففففففففففف ( زفرة ارتياح )
هكذا هتفت في نفسي
اخيرااااااااااااااااااااااااا جائت الفرصة و اول مرة اتشجع واتجرأ و اجد النتيجة
وبدات اول ساعة ونصف برفقتها


2 comments:

Anonymous said...

السلام عليكم
بجد الحب ده غريب اوى ومالوش اى قوانين ولا حتى تفكير وبيخليك سعات تعمل حجات من غير ما تشعر وما اجمل انو يكون الشعور متبادل وما اتعب من انو يكون من طرف واحد
بس هو فى كل احوالو حلو بس لازم يكون تحت تصرف العقل فى بعض الاحيان علشان يكون احلا
يعنى لو سألت نفسك ليه البنت دى بذات اللى حسيت نحيتها بكده ؟
مش حتعرف السبب لانو بكل بساطه هو ده الحب

SatfuT said...

كلام جميل كلام سليم مقدرش أقول حاجة أنا عنه

بجد كلام موزون جدا يا توكا والله ايه الجمال ده بس

فعلا لازم يكون العقل والقلب مع بعض وفي اتصال دائم وميكنش حد غالب

على التاني

وعجبني برده اخركلمة ليكي
فعلا حلاوة الحب انه لا تعرفي حييجي امتي ولما ييجي متعرفيش جه ليه ؟
ولكن برده
لازم يكون العقل مقتنع تماما باللى حيعمله القلب

ولا ايه ؟؟؟