Wednesday, February 7, 2007

يادي النيلة عليا

تصوروا انى كلمتها تاني؟؟؟؟؟
بجد والله كلمتها
طبعا سامع واحد بيسأل ويقولي مين دي يا عم اللى كلمتها وواحد تاني بيقول متكلمها ياعم واحنا مالنا
حرد على الأولاني ومش حرد على التاني
حقوله اللى كنت بحبها او عشان اكون صريح معاكو اللى مش عارف لسه بحبها ولا لأ
لا ومش كلمتها وبس
لا وقلتلها عاوز اشوفك وطبعا كنت منتظر ردها الاعتيادي انه مينفعش نخرج لوحدنااااا
ولكن حصلت المعجزة
تخيلوا قالتي وانا كمان عاوز اشوفك
انا مصدقتش نفسي فعلا
مخبيش عليكو انا كنت فرجان وسعيد
بس هل عشان حشوفها ؟؟؟ ولا عشان مسمعتش الرد المعتاد وكانه الانسر ماشين ؟؟؟؟؟
على العموم طبعا حبقى اقولكو ايه اللى صل في المقابلة بس ده لو سارت الامور على مايرام وشوفنها
بالنسبة للقصة اللى كنت بحكيها
صبروا نفسكو بالجزء الاول دلوقتي عقبال مكملها ان شاء الله

2 comments:

Anonymous said...

السلام عليكم
انا رأى انو فعلا الحب بيزيد لما الاتنين يشوفو بعض يمكن لان العيون هى اصل الكلام ويمكن لان لما الواحد بيشوف الشخص التانى اما بيرتحلو ويزيد حبو او بيعيد نظرو فى الموضوع
والله اعلم

SatfuT said...

كلام مظبوط فعلا
وعلى رأي المثل
البعيد عن العين بعيد عن القلب

معرفش ايه حكاية الأمثال معايا النهاردة
يلا بقى اخرة الفرجة على المسلسلات :)