Thursday, November 22, 2007

ايوه انا عارف ... ان انا غبت عليكو كتيير

يااااااه

وحشني اوي اوي البلوج ووحشتني الكتابة فييه
واللى اكتر من كده
وحشني اي حد كانت بيقراه وبيعلق فيه

بجد بجد بجد وحشتوني اوي اوي

حوالي اربع شهور من اخر مرة كتبت فيها في البلوج

انا الحمد لله بخير وتمام التمام

الفترة اللى فاتت حصلت فيهاحاجات كتيرة اوي اوي ان شاء الله حبقى احكيهالكو كلها

لكن اهم حاجة فيها ان انا الحمد لله لقيت شغل جديد بعد الشغل اللى كان في القاهرة واللى يمكن كانت الحسنة الوحيدة اللى فيه ان انا عملت فيه البلوج ده

اكيد طبعا حتسألو انا كنت غايب ليه الفترة اللى فاتت دي كلها

الحقيقة انا مش عارف سبب معين

يمكن زهق .... يمكن احباط انى حسيت انى بكلم نفسي

ويمكن ويمكن ويمكن

لكن المهم دلوقتي اننا رجعنا نتكلم تاني

وان شاء الله حعملكو مفاجاة قريب جدا

بس ادعو انها تحصل

وحشتوني مرة تانية ويلا بينا تاني نكمل البلوج

سوا ومع بعض

No comments: